Hva er søkemotoroptimalisering / SEO?

Søkemotoroptimalisering (SEO) er strategier du kan iverksette for å få nettsiden til å rangere høyre på søkemotorer som Google.
I denne artikkelen vil du lære alt du trenger om SEO og bli guidet til å øke organisk trafikk til din nettside.
Case studie av Bad & VVS

Case Studie: Bad & VVS Fra underpriset oppdrag på Mittanbud til rask forhøyelse av ansatte og god lønnsomhet. Beskrivelse: Når Bad & VVS tok kontakt med oss, hadde de et solid og dyktig team, men måtte jakte oppdrag i Mittanbud for å få nok kunder. Dette gjorde at de fikk små oppdrag hvor de også […]
Hva er CRO

CRO (konverteringsoptimalisering) handler om å få besøkende på nettsiden din til å utføre de handlingene du ønsker mer av.
Teknisk SEO

Ikke la deg lure av navnet – teknisk søkemotoroptimalisering (SEO) er det enkleste stedet for deg å begynne arbeidet mot en bedre rangering i Googles søkemotor.
Hvordan få nettsiden på Google

Når du skal starte arbeidet med søkemotoroptimalisering er første bud å sørge for at nettsiden i det hele tatt vurderes av søkemotoren.
Hvordan jobbe med søkemotoroptimalisering

Her får du noen av bransjens beste tips til hvordan jobbe med søkemotoroptimalisering for din nettside – uansett om du driver nettbutikk eller er en lokal bedrift.
Guide til søkemotoroptimalisering for nettbutikker

Betalt plassering tar deg bare så langt. Driver du nettbutikk i 2021 er søkemotoroptimalisering (SEO) et av de viktigste grepene du kan gjøre for å nå ut til målgruppen på en organisk og bærekraftig måte.
Hva koster søkemotoroptimalisering

SEO (søkemotoroptimalisering) har blitt en nødvendighet for omtrent alle som ønsker å lykkes som aktør på nett – uansett om du er en nettbutikk eller en lokal bedrift.
Digital markedsføring med iOS 14s nye personvernsinnstillinger

Tidlig på vårparten 2021 trer de nye personvernsendringene for iOS 14 i kraft.
Derfor ville vi ikke lengre være Google Partner (oppdatert)

Etter å ha vært sertifisert Google Partner siden 2017, velger vi i Mikalsen Utvikling å gi fra oss tittelen i 2021. I starten hjalp partnerskapet oss å skape resultater på vegne av egne kunder. Slik det har utviklet seg, handler det nå mer om å tjene Googles interesser enn å hjelpe kunder på best mulig måte. Det ønsker vi ikke å gå med på.