Søkemotoroptimalisering (SEO)

Langvarig og kostnadseffektiv kundestrøm til bedriften din

Når du vil bli funnet av de som leter etter dine tjenester eller produkter.

Søkemotoroptimalisering er en av suksessfundamentene for bedrifter i den digitale verden. Dersom nettsiden din ikke blir funnet når potensielle kunder søker etter deg og dine produkter/tjenester, kan de lett forsvinne til konkurrentene dine.

  • Vi utforsker og analyserer dine produkter og tjenester for å finne de mest lønnsomme søkeordene å assosieres med.
  • Søkemotorer som Google leter etter spesifikke parametere når de vurderer nettsiden din. Unngå at søkemotoren misforstår hva siden din handler om.
  • En essensiell del av SEO er lenkebygging. Vi bygger både interne og eksterne lenker for dine langvarige resultater.
  • Vi leverer månedlige detaljerte rapporter på din framgang innen søkemotoroptimalisering. Dette gjør at du kan følge trafikkøkningen til nettsiden din.
Søkemotoroptimalisering 1
Søkemotoroptimalisering 2
Ikke gå glipp av kunder

Kom deg øverst der kundene leter etter deg.

Vi analyserer og skaper en SEO-strategi som gir deg en konkurransefordel og en langsiktig stor kundeøkning.

Kunsting intelligens

M-U bidrar til din søkemotoroptimalisering

Vår AI robot «M-U» bistår til å se på ekstremt mange parametere på kort tid, dermed ligger du alltid ett skritt foran konkurrentene.

Søkemotoroptimalisering

Ofte stilte spørsmål

Her er noen av spørsmålene vi ofte får rundt søkemotoroptimalisering.

Dette er veldig avhengig av hvor store (antall søk i måneden) søkeord og hvor veletablert konkurransen er i din bransje. Mange av våre klienter oppnår topp-plassering innen 6 måneder.

Søkemotoroptimalisering består av to deler, den ene delen er at nettsiden søkemotoroptimaliseres slik at søkemotorer forstår innholdet og leser nettsiden korrekt.

Den andre delene er den eksterne søkemotoroptimaliseringen som kort fortalt omhandler å gjøre nettsiden til det beste valget å vise for dine mest lønnsomme søkeord.

Det er vanlig å sjekke hvilken plassering man har på søkemotorer, men det er viktig å benytte inkognito modus i nettleseren når man gjør dette siden søkemotorer benytter cookies og andre parametere for å vise søkeresultat. Ved å benytte inkognito-modus vises resultatet slik andre ser det.

Dersom man søker uten ikognito modus ser man gjerne nettsiden (gjerne din egen) som man har besøkt ofte, øverst på resultatene.

Dersom du ønsker en dypere innsikt i søkemotoroptimalisering (SEO) så kan du lese mer i vår artikkel her: Alt du trenger å vite som søkemotoroptimalisering

Kontakt oss

La oss ta en prat om din bedrift

Gratis og uforpliktende.