Om André Mikalsen

André Mikalsen

Daglig leder og digital markedsfører

André Mikalsen er daglig leder av Mikalsen Utvikling.

Med utdanning fra Universitet i Nordland innen business og IT og en fagutdanning som ingeniør tilbyr André et analytisk tankegang og høy ekspertise innen feltene:

  • Søkemotoroptimalisering (SEO)
  • Betalt søkeordannonsering (PPC)
  • Konverteringsoptimalisering (CRO)
  • Annonsering på sosiale medier (SMM)
  • Brukeropplevelse (UX)
  • Nettside utvikling

Artikler av André Mikalsen

  • Alle
  • Annonsering
  • Case-studie
  • Digital Markedsføring
  • Facebook
  • Google Ads
  • Konverteringsoptimalisering
  • Kunder til din bedrift
  • Merkevarebygging
  • Netthandel
  • Nettside
  • Nyheter
  • Søkemotoroptimalisering
Alle
  • Alle
  • Annonsering
  • Case-studie
  • Digital Markedsføring
  • Facebook
  • Google Ads
  • Konverteringsoptimalisering
  • Kunder til din bedrift
  • Merkevarebygging
  • Netthandel
  • Nettside
  • Nyheter
  • Søkemotoroptimalisering
Guide til søkemotoroptimalisering for nettbutikker på en laptop

Guide til søkemotoroptimalisering for nettbutikker

Betalt plassering tar deg bare så langt. Driver du nettbutikk i 2021 er søkemotoroptimalisering (SEO) et av de viktigste grepene du kan gjøre for å ...
Les mer →
Brikker på et bord som staver SEO

Hva koster søkemotoroptimalisering

SEO (søkemotoroptimalisering) har blitt en nødvendighet for omtrent alle som ønsker å lykkes som aktør på nett – uansett om du er en nettbutikk eller ...
Les mer →

Kommende endringer i Google algoritmen – Mai 2021

Har du fått med deg Google-endringen som skjer i mai 2021? Ikke alle vet hva denne endringen innebærer, og derfor har vi laget en artikkel ...
Les mer →
Mann som ser på markedsføringsstrategier

Forskjellen mellom markedsføring og merkevarebygging

Begrepene markedsføring og merkevarebygging (også kalt branding) er gjerne løst slengt rundt i Norge. Vi definerer hva forskjellene er og ser på noen eksempler.
Les mer →